Weboldalunk a használat elősegítése és a jobb felhasználói élmény érdekében sütiket, "cookie"-kat használ.
További információkat Adatkezelési nyilatkozatunkban talál.

Minőségpolitika

Minőségpolitika

a felnőttképzési tevékenységekre és a felnőttképzési tevékenységekhez kapcsolódó szolgáltatásokra

A Somogyi Kereskedelmi és Iparkamara felnőttképzési tevékenységére vonatkozó minőségirányítási rendszer kialakítása és működtetése mellett biztosítja a hatályos felnőttképzési törvény követelményeinek megfelelő működést. Ennek megfelelően ügyfélszolgálati és panaszkezelési rendszert működtet, a felnőttképzési folyamatokhoz kapcsolódó indikátorokat tűz ki, valamint tevékenységeinket folyamatosan értékeli és továbbfejleszti.

A Somogyi Kereskedelmi és Iparkamara (továbbiakban SKIK) felnőttképzési tevékenysége minőségére vonatkozó intézményi stratégia alapja, hogy az intézmény minden alkalmazottja, szervezeti egysége és alvállalkozó partnere munkáját annak szellemében végezze, hogy tevékenysége tükrözze minőségirányítással kapcsolatos elkötelezettségét és felelősségét. 

SKIK minőségpolitikája, és az azt megvalósító minőségirányítási rendszer alapja a partneri megelégedettség, ezért a képzéseink résztvevőinek igényei, visszajelzései alapján folyamatosan változtatjuk, javítjuk tevékenységeinket.

A vezetők, a képzési munkatársak és az oktatók elkötelezettek:

·      a partneri megelégedettséget tükröző, mindkét fél számára egyaránt előnyös partneri és üzleti kapcsolatok megteremtése mellett, ezért kötelezettséget vállalunk a mindenkori vonatkozó jogszabályok és a külső-belső szabályzatok betartására és betartatására,

·      a felnőttképzéssel, valamint bármely, az intézmény által végzett felnőttképzési szolgáltatással kapcsolatos partneri / megrendelői igények maradéktalan kielégítése mellett,

·      az intézmény pozitív hírnevének és szakmai megítélésének megőrzése mellett, biztosítva így partnereink hosszú távú bizalmának elnyerését, megőrizve minőségi szolgáltatásaink magas színvonalát és versenyképességünket.

·      szolgáltatásaink, és folyamataink állandó felülvizsgálata, értékelése és fejlesztése mellett, hiszen alvállalkozóink és munkatársaink folyamatos képzése megbízható alapot teremt a partneri igények és elvárások maradéktalan teljesítéséhez

A Somogyi Kereskedelmi és Iparkamara következetesen, rendszeresen és tudatosan bevonja a képzésben résztvevőket a minőségirányítás megvalósításába. Ennek érdekében nyilvánosságra hozza minőség iránti elkötelezettségét, képzésben résztvevőivel értékelteti működését, és felhasználja az értékelés eredményét a fejlesztésben.

Az Somogyi Kereskedelmi és Iparkamara vezetősége elkötelezett a jogszabályi és szakmai követelmények teljesítése, a minőségirányítási rendszer, valamint a szakmai munka eredményességének folyamatos fejlesztése iránt. Minden partnere számára elérhető módon nyilvánosságra hozza minőségpolitikáját, amelyet folyamatosan figyelemmel kísér, Önértékelése során felülvizsgál, és szükség szerint változtat. 

Kaposvár, 2020. december 10.

Németh Krisztina
titkár