Weboldalunk a használat elősegítése és a jobb felhasználói élmény érdekében sütiket, "cookie"-kat használ.
További információkat Adatkezelési nyilatkozatunkban talál.

Chatbot - kommunikáció és üzletfejlesztés - ONLINE

  • online
  • informatika, HR

A magyar fejlesztésű CHEQ - melyet 150 fős alkalmazotti létszámmal rendelkező vállalatok is használnak már - a cégvezetés egyik legkorszerűbb belső kommunikációs eszközét kínálja a vállalatok számára.

A koronavírus helyzet nem csupán a vásárlókkal és a partnerekkel, de a munkatársakkal való kapcsolattartásra is jelentős hatással volt. A védekezési intézkedések miatt minimalizálódtak a fizikai kontaktusok, ugyanakkor megnőtt a vezetői üzenetek száma. Fontosabbá vált a belső kommunikáció, igényként fogalmazódott meg a munkavállalói vélemény rendszeres felmérése, az egyéni egészségre való napi szintű rákérdezés, mindez pedig különösen a munkaállomással (email-lel) nem rendelkező fizikai dolgozók esetében.

A magyar fejlesztésű CHEQ (melyet 150 fős alkalmazotti létszámmal rendelkező vállalatok is használnak már) a cégvezetés egyik legkorszerűbb belső kommunikációs eszközét kínálja a vállalatok számára.

A CHEQ segítségével üzenetek és kérdőívek mellett titkosított dokumentumok is küldhetők az alkalmazottak okostelefonján futó kommunikációs csatornára, jelentősen csökkentve a HR adminisztrációs feladatait.

Előzetes információ a CHEQ-ről

A rendezvény keretében bemutatásra kerülnek továbbá az ügyfélszolgálat területén, valamint a webshopok számára igénybe vehető chatbotmegoldások.

Előadó: Illés Kata, az eszközt fejlesztő magyar start-up cég, a Talk-A-Bot üzletágvezetőjeIllés Kata

A részvétel térítésmentes, de regisztrációhoz kötött.

JELENTKEZÉS, INFORMÁCIÓ: 82/501-025, athurzo@skik.hu


Vissza az előző oldalra